- Kontakt
- Informacje
Pomoc dot. projektorów multimedialnych można uzyskać dzwoniąc pod poniższe numery telefonu (w godzinach pracy administracji tj. 7:00-15:00):
- 28 31
- 25 84
Problemy z projektorami należy zgłaszać przez formularz.
Proszę zgłaszać również drobne usterki, np. luźne złącza, brak możliwości zwinięcia ekranu czy zakłócenia dźwięku.
Siecią komputerową zarządza administrator sieci komputerowej złożonej.
Problemy z działaniem sieci należy zgłaszać przez formularz lub telefonicznie: 28 31.
Sprzętem komputerowym zarządzają poszczególne jednostki.
Usterki i awarie urządzeń wydziałowych należy zgłaszać przez formularz. W sytuacjach awaryjnych można uzyskać pomoc w zakresie zagadnień informatycznych pod numerem 25 84.
Zawartością wydziałowych stron www (treść oraz układ graficzny) zajmuje się promocja wydziału: 28 28.
Problemy techniczne związane z działaniem wydziałowych stron www proszę zgłaszać do administratora serwera przez formularz, a w sytuacjach awaryjnych pod numerem tel. 25 84.
Salą Posiedzeń Kolegium i Rady Wydziału (s. 315) zarządza Biuro Dziekana.
Zapotrzebowanie na urządzenia multimedialne w tejże sali można zgłaszać przez formularz po zarezerwowaniu sali.
W przypadku usterek powiązanych z budynkiem (m. in. zaniki napięcia, problemy z oświetleniem lub automatycznymi roletami, klimatyzacją, windą czy systemem przeciwpożarowym) a nie z komputerami, należy kontaktować się z administratorem budynku. Usterki zagrażające zdrowiu należy zgłaszać niezwłocznie.